torsdag 29 september 2011

Idag känns valet ljusare!

Nu ser jag valet i ett nytt ljus!
Tog mig lite tid igår kväll att läsa andlig litteratur... med inspiration från Neptunusdrömmen...och sedan när jag mediterade så fick jag en ny ännu mer ljus och upplyftande bild/vision av hur det kunde bli om jag valde detta som jag funderat på... jag kunde se nya möjligheter i detta val som jag inte hade sett förut....Just nu känns det därmed mycket ljusare...så jag fortsätter att ta steg i den riktningen.

Jag insåg även att ibland vet vi ju inte hur vi ska välja för att vi inte ser hela bilden... vi ser inte möjligheterna i valet.. Det var den nya bilden.. eller den nya visionen, jag fick en glimt av nu och därmed kunde jag se valet i ett nytt ljus... fortsättning följer...det är lite spännande med..

4 kommentarer:

  1. Det är spännande att följa dig - sant att man inte kan se hela bilden, men själen vet, och guidar, för själen vet hela bilden... eller/och ens guider... I vilan öppnar vi för denna vägledning, tror jag.

    Minns inte var jag läste om att man inte kan tänka sig framtiden, men själen på något sätt vet, och kan guida en rätt..

    Helt rätt i att inte berätta!
    Kram
    Ingrid

    SvaraRadera
  2. Tack Ingrid.. fint det du säger om att själen vet...och att den endast kan tala när jag verkligen vilar och kan höra den... ibland är ju framtiden mer och kanske även ljusare än vi kan tänka ut.. kram

    SvaraRadera
  3. lyssna på vart din kropp bär dig, koppla bort huvudet och låt magnetismen i hjärta och mage leda dig... aaaaah, bli förförd av livet självt! Det nya!!!

    Kram Erika

    SvaraRadera
  4. Härlig tanke Erika.. att magnetismen i hjärtat och kroppen drar mig i en viss riktning... just idag är det ju faktiskt så också... ja det är nog bra att låta huvudet vila lite nu.. det har nog tänkt klart... Förförd av livet.. vilket underbart uttryck!!.. det tycker jag du ska spara och skriva oen bok om.

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig