måndag 6 februari 2012

Fick Ny djupare Inspiration!

Now would I be as SHE created me!
Today I will accept the truth about myself.
I will arise in glory, and allow the light to shine 
upon the world throughout the day....
....And I behold the world that SHE would have me see.

ACIM feminin övesättning.


Fick själv Ny andlig inspiration
Idag känner jag mig så uppfylld för att jag fick ny andlig inspiration som inspirerade mig till att känna vad som är verkligt viktigt i livet... Kanske var det inlägget som jag skrev igår som satte igång det... kanske var det bönen jag bad på kvällen att finna min sanna väg och ge ut ännu mer av det jag är menad att ge ut...Jag hittade ett sånghäfte i morse och började dagen med att sjunga andliga upplyftande sånger.... sen hittade jag det lilla häftet på bordet som det lyste om och som jag hade tänkt rensa ut...Jag läste en stund och fylldes av en känsla av vad som är sant viktigt i livet.. Jag kunde se hur jag vandrade den vägen enkelt och lätt i ljus och glädje och utan packning.... det väckte en så härlig upplyftande känsla. 

Målning av Anne Solveig



Så fint det ska bli med Gudinneretreaten
Nu fick jag ännu mer inspiration på min Gudinneretreat igen... så underbart att få ägna 14 dagar i en fin kvinnogemenskap och sjunga, dansa, samtala, meditera, vila i stillhet och fokusera på Gudinnan och på vår inre sanning... dyka lite djupare in på den andliga vägen.. den sanna vägen som leder till verklig lycka...Jag vet att det kan komma mycket gott ut av det både för mig själv och de andra som deltar... Det finns fortfarande rum för dig med. Välkommen!

Ha en fin dag kära systrar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig